מדיניות שירותי הובלה - אלקטרה בר מים תת כיורי
077-2309873

מדיניות שירותי הובלה

  1. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (התיקון לחוק המכונה "חוק הטכנאים" ומתייחס לכל נותן שירות, כולל למוביל), במעמד הרכישה נמסר לכם צפי של טווח השעות בו תתבצע האספקה של המוצר. טווח שעות מדויק ייקבע בתיאום טלפוני מול חברת השירות.


  2. לצורך קבלת המוצר יש לוודא כי יהיה במקום האספקה אדם מעל גיל 18 שיקבל את המוצר. ככל שבמועד האספקה שתואם עימכם לא יהיה אדם מעל גיל 18 שנים במקום האספקה כדי לקבל את המוצר, יתואם מועד הובלה אחר בתוספת תשלום.

  3. מועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון/מצב חירום/חוסר במלאי וכו'. במקרים כאמור, החברה תיידע אתכם בנוגע לאיחור הצפוי באספקת המוצר ותאפשר לכם לבחור בין אפשרות של קבלת המוצר במועד מאוחר יותר שיתואם עמכם לבין ביטול העסקה והשבת כספכם. ייתכן וייגבו תשלומים נוספים בשל סוג השיש ו/או השטח הפנוי מתחת לכיור וכיו"ב, פרטים יימסרו בשיחה טלפונית. 

איסוף מוצר ישן מהלקוח לפי החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, התשע"ב-2012 ("החוק"):

בעת קבלת ציוד חשמלי ואלקטרוני בלבד (כהגדרתו בחוק) שרכשת הינך זכאי/ת למסור, מוצר דומה למוצר אותו רכשת. יש לתאם מראש את הפינוי. לא תתאפשר מסירת מוצרים מזיקים.

 במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאית החברה לדרוש תשלום בסך 100 ₪ בגין פינוי המוצר הישן לפי תעריף מדיניות שירותי הובלה להלן: (א) הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין ללא מעלית או שלא ניתן להשתמש בה (אם הלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין – לא יגבה תשלום בגין הפינוי); (ב) כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן כדי לפנותו. לא יתבצע פינוי של: (א) ציוד ישן באמצעות מנוף; (ב) פסולת מוצרי גז (כיריים גז, מוצרי חימום גז וגריל גז).